torsdag den 26. august 2010

30 dage til bedre intuition og kontakt til dine guides


Udgivet som artikel på selvet d. 28. juli 2009:

Som menneske er du berettiget til at have en intuition der guider dig dagligt og forbinder dig bevidst med dit højere selv.
Det er ”kun” støj opsamlet gennem mange liv på jorden, der hindrer dig i at høre din sande stemme. Med støj mener jeg den larm som fastholdt energi laver.
Vores sjæl bærer med sig oplevelser som vi frygter nogensinde at opleve igen. På denne måde holder vi desværre yderligere fast på den energi og skaber oplevelser med lignende fortegn igen og igen. Det kan være alt fra illusioner om hvem vi er til negative valg der har efterladt spor. Det kræver så meget energi at holde fast og beskytte os selv, at vi ikke hører intuitionens blide stemme, kun egoets høje beskyttende og bange skærebrænder stemme.
Særligt i denne tid er det os muligt på forholdsvis kort tid(i forhold til tidligere tider) at genvinde store dele af vores oprindelige potentiale som menneske. Det er store ord, men jeg vil sige dig at jeg kender adskillige eksempler, (inklusive mig selv) på at det er muligt.
Jeg vil gerne indvie dig i nogle af de trin har virket for mig og andre, til at slippe gammel støj og genvinde forbindelsen til intuitionen og det højere selv.
Først og fremmest beslut dig for at du fortjener at mærke din egen guddommelighed hver eneste dag, så du kan mærke at du er forbundet og kan modtage indre vejledning til alle valg og situationer i livet. Det er dig der har evnen til at fjerne støjen og gøre det der skal til for at forbinde dig med dit hjerte igen.
En beslutning om at du ønsker noget bedre for dig selv + en portion vedholdenhed er primære ingredienser.
Mange tror at det ikke er dem beskåret at have den intuitive kontakt med det guddommelige eller at der er kræfter, enten gode eller onde, der arbejder imod dem i forhold til at blive frie og powerfulde. Det er dog blot fordi vi ikke kan huske hvordan det var at være fri og har prøvet utallige måder at komme hjem, der ikke har virket eller kun har virket i begrænset omfang.
Her er 5 trin der vil skabe en stor forandring, hvis du følger dem som beskrevet:
  1. 1.Hver morgen i den næste måned siger du denne beslutning højt : ”I dag vil jeg handle og vælge ud fra min nye beslutning om at forbinde mig 100% med mit højere selv og intuition igen. Jeg beder mit guide team om inspiration og støtte til at forbinde mig til min intuition og højere selv. Jeg er villig til at slippe det der hindrer mig heri og ønsker at erkende det nødvendige, for at dette kan ske for mig nu. Jeg beder om at processen vil ske i kærlighed, sandhed og harmoni. Tak”
  1. 2.På den 1. dag sætter du dig stille ned, tager 3 dybe vejrstrækninger, centrer din energi i maven(hara centeret) og siger højt til dine åndelige vejledere:
”Tak fordi I er her for mig og altid har været her. Jeg ønsker at åbne op for at kommunikere med jer og at kunne høre jeres kommunikation til mig. Jeg beder jer om at være tydelige i jeres kommunikation til mig, så jeg kan mærke, høre og se hvad I viser mig(gør dig gerne bevidst hvordan du bedst modtager intuitiv information og bed konkret om at de benytter denne metode). Jeg beder jer om at fjerne evt. guides på mit team der ikke tjener min højeste vej og formål. Jeg indser at mine omstændigheder er skabt af mig og ønsker nu at skabe et perfekt guideteam der nu tjener mig 100%. Tak”
  1. 3.På den anden dag beder du dit nu fuldendte guideteam om at støtte dig i at slippe al unødvendig karma. Sig fx. : Kære guide team, jeg beder jer om at støtte mig i at slippe al unødvendig karma som jeg har holdt fast i af forskellige årsager. Vis mig disse blokeringer, som jeg er parat til det, støt mig i at slippe dem og hjælp mig med at tiltrække de helt rigtige mennesker der kan støtte mig i netop den proces fremover. Tak”
  1. 4.På den 3. Dag beder du til Gud: ”Kære elskede, jeg beder om at jeg for altid må blive fri og slippe det der ikke længere tjener mig. Jeg beder dig om at jeg må komme hjem, selvom jeg aldrig har været væk fra dig. Jeg beder om at du vil tage mig til nåde og vise mig sandheden og enheden der er mig. At jeg i det tempo der tjener mig vil indse hvem jeg i virkeligheden er og hvor smuk og uundværlig jeg er. Jeg elsker dig og ønsker at smelte sammen med alle mine brødre og søstre, med alt levende som du har skabt, med alt det også er en del af dig. Tak tak tak”. Brug gerne denne bøn hver dag fremover også.
  1. 5.På den 4. Dag vil jeg bede dig om at sætte dig til meditation. Du behøver ikke at vide hvordan man gør. Sæt dig blot ned og vær stille. Der er en stor proces sat i gang inde i dig. Dine nye beslutninger og valg har skabt et skift i dig der fører dig tilbage mod din højeste vej og formål. Det er meget vigtigt at du i resten af denne proces, som varer 1 måned og fortsætter resten af dit liv, hvis du ønsker det, vil øve dig i at lytte ind. Det er sådan du lærer at høre din intuition, at begynde at lytte til hjerte. Nej ikke dine følelser, dit hjerte.
Tal med dit højere selv og guides, selvom du måske ikke kan høre hvad de siger i starten. Sid stille og lyt. Hver gang uvedkommende tanker kommer ind, lad dem passere. Bemærk dog idéer, indskud, billeder, symboler m.m. der er beskeder fra dit højere selv eller guides. Skub dem ikke fra dig med tanken om at det er din egen fantasi. Vores guides og intuition kommunikerer også gennem vores fantasi, så godtag alt det der kommer ind. Med tiden vil du lære at skelne skidt fra kanel. Lige nu er alt godt nok.

Sid gerne sådan i 15 min. Om dagen resten af måneden. Det vil rykke!!! Spørg evt. om vejledning på et bestemt emne inden du går i gang, hvis du ikke blot vil bede om hjælp til frigørelsen af gamle blokeringer. I denne proces skal vi erkende dem for at slippe og erkendelsen vil komme til dig når du lytter indad.

Bliv ved! Langsomt vil du begynde at mærke forandringer eller resultater eller måske vil du ikke engang tænke over det, men se det når du kikker tilbage efter noget tid. Når vi ser at det virker, får vi lyst til at slippe endnu mere gammelt unødvendig bagage.
Forsæt denne lytten og opmærksomhed gennem dine dage og nætter. Beskeder til dig kommer gennem mange ting. Være det artikler du læser, folk du møder, idéer, drømme, tanker osv.



Kærlige hilsner Anneli

Ingen kommentarer:

Send en kommentar