onsdag den 18. august 2010

Få ryddet ud i gammel karma nu


Har du arbejdet og arbejdet på din personlige udvikling i årevis og oplever du stadig de samme gamle problemer. Måske er det blevet lidt bedre, mens det samme mønster stadig gentager sig, efter al det arbejde med dig selv.

For mig var det i hvert fald sådan. Jeg havde de samme problemer med selvværdet, usikkerhed, ustyrlige emotioner og angst selv efter 18 års arbejde med mig selv. Det var blevet usammenligneligt bedre, men var der stadig og jeg var rigtig træt af det.

Efter at have prøvet 1017 forskellige alternative behandlingsformer, havde jeg ikke begreb om at nogle af disse temaer bare kunne fjernes, som med et trylle slag. Altså al den unødvendige karma. Der er blokeringer på sjælen der kan tage utrolig lang tid at komme til livs gennem hårdt terapeutisk arbejde, men kan cleares helt ved at afdække den OPRINDELIGE årsag, der sagtens kan komme fra et tidligere liv. Når årsagen afdækkes, får vi muligheden for at få det slettet fra vores akashiske arkiver, af de folk der arbejder med det.

Tænk på at de fleste af os bærer rundt på vægten af utallige livs traumer, fejltagelser og uovervindeligheder, der har sat sine tydelige spor. Vi er bare vandt til at leve med det, fordi vi har gjort det lige siden.
Tænk på at stjernerejsende(som de fleste spirituelt søgende mennesker er), der kom her for at gøre en forskel, altid har været anderledes og er blevet betragtet af verden som sådan. Tænk på at det først er nu at det ikke er direkte farligt at være spirituel på sin egen selvvalgte måde(og det er ikke overalt i verden selv nu)...

Vi søger stadig. Vi søger hjem til den guddommelige kontakt, som vi instinktivt ved eller håber på at der findes til os og vi søger at finde de egenskaber, som vi oprindeligt kom til jorden med, som sjæle. De fleste af os er blevet afskåret fra vores sjæls særlige evner, som vi ellers har ret til at have tilgang til.

Mange sjæle går rundt på jorden i rigtig mange liv uden forbindelse til deres højere selv. Det er ikke fordi forbindelsen er blevet brudt udefra eller fordi vi endnu ikke er værdige til at have den. Det er simpelthen pga. Al den støj og bagage vi har samlet i det emotionelle, mentale og på sjæle plan. Så meget at vores højere selv ofte ikke har mulighed for at komme igennem til os. Hos mange ligger det højere selv faktisk i dvale på denne måde liv efter liv, indtil vi får taget en rigtig grundig oprydning i gamle oplevelser fra dette og tidligere liv og dermed åbner op for kontakten igen.

Afhængig af hvor målrettet vi går til værks kan det tage kortere eller længere tid. Er du allerede i gang med din bevidste personlige udvikling, har du allerede mærket aspirationen et sted inde i dig og er begyndt at skovle ud. Det er så fald et passende tidspunkt at cleare unødvendig karma.

For et par år siden gik det op for mig at vi faktisk gennem de akashiske arkiver kan få mulighed for at cleare al denne unødvendige karma, som vi har gået og holdt fast på liv efter liv. Jeg har ikke ord for at beskrive min overraskelse og taknemmelighed over at det FAKTISK VIRKEDE! I løbet af det næste ½ år slap min bevidsthed de vaner der var bygget op om den gamle karma, der var blevet clearet og en helt ny og højere bevidsthed åbenbarede sig i stedet.

Efterfølgende har jeg vha. Fortsat arbejde med mig selv kunne få lov til at slippe mere og mere. Og resultaterne overgår mine drømme. Ja, så er det sagt!

Hvad jeg har fået ud af denne livs transformation, udover al den ballade jeg slipper for:

- Tiltrækning af mennesker, oplevelser og resultater af højere vibration(dvs. Nemmere sjovere og mere meningsfyldte), da vi jo tiltrækker det der er lig vores egen vibration.
- Klar intuition(nogle gange kaldt clairvoyante evner)over al forventning, da der nu er fri kommunikation mellem den jordelige bevidsthed og det højere selv, som det var meningen fra starten.
- Selvsagt større fred, harmoni, klarhed, inspiration, kærlighed og glæde.
- De udfordringer der selvfølgelig stadig forekommer giver mening og kan med intuitionen gennemskues og forløses efterhånden.
- Mindre magtesløshed i forhold til "negative" begivenheder og tilstande.
- Kendskab til vej og formål i livet og klarhed til at vælge retning.


Jeg har støttet mange mennesker efterhånden, i at gennemgå samme proces og det er kun fordi det virkelig virker, at jeg besluttede mig for selv at arbejde som alternativ behandler. Indtil da var det bare til eget og venners brug.

Grunden til jeg skriver denne blog, er fordi jeg vågnede i morges og tænkte: Alle må vide om dette, der har ændret alt for mig.
Jeg skriver ikke dette for at få flere klienter, da jeg har skåret ned på min praksis for at udvide mine skriverier, og ikke har tid til mere end det jeg tager ind lige nu. Men jeg henviser gladeligt til kolleger der arbejder med at cleare karma i de akashiske arkiver, hvis jeg ikke har tid. Det her er så vigtigt arbejde og så nødvendig, at alle der har lyst, hermed opfordres på det stærkeste til at springe ud i det. Der er ikke rigtig noget at miste.

Se at få ryddet ud i den gamle karma nu og opdag den rigdom der ligger der for dig.

Se evt. min næste post, der åbner for muligheden for spørgsmål til din egen spirituelle udvikling.

De kærligste hilsner Anneli

www.transformerendehealing.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar